Bevers

De bevergroep is de jongste speltak van scouting voor jongens en meisjes van 5 tot en met 6 jaar. Bevers spelen in het dorp Hotsjietonia; een dorp met vele verschillende bewoners (zoals Professor Plof, Rozemarijn, Steven Stroom, Bas Bos, Stanley Stekker en Stuiter). Fantasie speelt hierin een grote rol. De activiteiten worden rondom een verhaal, thema of figuur aangeboden op het niveau wat bij de leeftijd past.

We bieden afwisselende en avontuurlijke programma's aan, zowel binnen als buiten, zoals sport & spel, knutselen, speurtochten etc. De meeste activiteiten spelen zich af in en om het clubgebouw. Een paar keer per jaar gaan de bevers naar een andere locatie. De bevers gaan niet op zomerkamp maar houden wel twee keer per jaar een te gekke logeerpartij, soms met papa's of mama's, in het clubhuis of een locatie in de buurt.

De opkomsten zijn op de zaterdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (1x in de 2 weken).
De groep bestaat momenteel uit 16 bevers.
We hebben een openings- en sluitlied. Ga hiervoor naar 'beverlied'.
De kleding van de bevers bestaat uit een rode scoutingblouse en de groepsdas.

Lijkt het je leuk om met kinderen van je eigen leeftijd op een leuke manier de zaterdagochtend door te brengen neem dan contact met ons op.
Dan kunnen wij je informeren naar de mogelijkheden wanneer je kunt komen kijken.
Aanmelden om een keertje te komen kijken, dat kan hier.

En wil je alvast even zien wat we allemaal doen; kijk dan op onze Facebookpagina. Hier plaatsen wij regelmatig een kort verslagje met een aantal foto's.