Ben jij een enthousiaste en daadkrachtige vrijwilliger, op zoek naar een nieuwe uitdaging, waarbij je de mogelijkheid krijgt om in Alphen aan den Rijn betekenisvol te zijn voor de ontwikkeling van kinderen? Vind je het leuk om, samen met andere vrijwilligers, iets op te bouwen in je eigen buurt? Dan zijn wij, Scouting Alphen aan den Rijn, op zoek naar jou!

Een energiek bestuurslid public relations M/V (vrijwillig)

Functieprofiel

Je bent bestuurslid binnen het bestuur van de groepsvereniging van Scouting Alphen aan den Rijn.
Als bestuurslid PR ben je verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie van Scouting Alphen aan den Rijn. Hiermee zorg je ervoor dat iedereen in Nederland weet wat scouts zoal doen en hoe gaaf Scouting is.

Wat doet het bestuurslid public relations?

• Verzorgt de interne communicatie zoals o.a. onze nieuwsbrief;
  • Verzorgt de externe communicatie zoals
    • Relaties opbouwen en onderhouden met de lokale pers;
    • Contacten met sponsoren en partners leggen en onderhouden;
    • Het onderhouden van de content op de website van Scouting Alphen aan den Rijn;
    • Het beheren van de social media kanalen;
  • Verzorgt de communicatie rondom werving van vrijwilligers en nieuwe leden.

Belangrijk:

• Je onderschrijft de doelstelling en het huishoudelijk reglement van Scouting Nederland.
  • Je bent minimaal 18 jaar of ouder.
  • Je bent bereid een gratis Verklaring Omtrent Gedrag aan te vragen.
  • Je bent bereid je voor deze functie in te zetten en ook zelf hierin verder te leren.

Inschatting tijdsbelasting:

• Circa 10 uur per maand
  • Er zijn ongeveer 16 vergaderingen per jaar

Wij bieden:

• Een inspirerende functie waarin je een plezierige en leerzame vrijetijdsbesteding helpt bieden aan kinderen en jongeren;
  • Samenwerking met andere betrokken en enthousiaste vrijwilligers;
  • Het opdoen van veel nieuwe contacten;
  • De mogelijkheid jezelf verder te ontwikkelen.

Interesse?

Vul dan onderstaande formulier in.
Wij nemen dan contact met jou op en hopen je te mogen begroeten als een van de vele vrijwilligers die Scouting Alphen tot zo'n succesvolle vereniging maken.

Uw gegevens
Uw bericht